Monday, March 8, 2010

al-fatihah




Buat sahabatku teman seperjuangan allahyarham saudara aziz bin markom telah pulang ke rahmatullah tgh mlm semalam pada 08.03.2010 jam 12.15tgh mlm kerana serangan angin ahmar.

Buat seluruh ahli keluarganya khusus isteri dan anak2nya yang masih kecil diucapkan salam takziah yang tidak terhingga dirakamkan didoakan rohnya ditempatkan bersama orang2 yang beriman dan berjuang di jalan Allah swt.

Saya rakan setugas kepada allahyarham amat terasa akan kehilangannya,kerja bersama,keluar minum bersama,susah bersama dan senang bersama kini terpaksa sendirian meneruskan perjuangan.

Saya pernah kehilangan orang tercinta dan amat disayangi allahyarhamah anakandaku Norsafika pada ogos tahun lepas amat terasa akan kehilangan seseorang yang amat kita kasihi tapi percayalah Allah swt lebih menyayangi terimalah ini satu ketatapan yang tidak boleh tidak kita pasti terima.....

Kehadiran rombongan kami dari johor bahru ke kampong halamannya sempat untuk memberi penghormatan terakhir buat allahyarham terasa pilu dan sedih apabila saya menatap raut wajahnya yang berseri-seri sebelum jenazahnya dikebumikan pada tengahari tadi ditanah perkuburan islam kampong pinang seribu parit jawa muar...alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar.

Panggilan saya padanya biasa...bro..bro...@ jis...jis...sudah tidak akan kedengaran lagi selepas ini hanya tinggal kenangan menggamit pilu...inilah kawan...inilah sahabat...dan inilah teman seperjuanganku yang banyak aku belajar tentang erti kehidupan....

Al-Fatihah buat sahabatku sauadara Azizi Markom....

No comments: